Jump to content

אוריאלו

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אוריאלו

  1. תוכל לעזור לי להבין מה היתרונות והחסרונות? סיינה / ג'אמפי / פולקסוואגן? נ.ב. אולי אני יותר מידי נוסטלגי,אבל יש לי קושי לקנות פולקסוואגן, וודאי אם הגרמנים קראו לו טרנספורטר... מזל שזה לא דגם של רכבת...
  2. יש כאן טויוטה סיינה 2009, 280,000 ק"מ, 49,000 ש"ח עם מנוע וגיר חדשים, ומערכת גפ"מ מותקנת https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ydekb5tj וסיטרואן ג'אמפי 125,000 ק"מ, מחיר 35,000 ש"ח (אפילו קצת חשוד...) https://www.yad2.co.il/vehicles/item/x7s2ya8t מה דעתך?
  3. ומה האמינות של הסיינה אחרי כ280,000 ק"מ? והג'אמפי 2014? נ.ב. אני חושב שאין לי ברירה אלא להתייחס עדיין לצריכת דלק. על הקרניבל או הסיינה בלי גפ"מ אני אוציא עוד כ 10,000 ש"ח בשנה על דלק ביחס לג'אמפי או סיינה עם גפ"מ. תודה רבה על העזרה!
  4. אני רוצה לקנות רכב 8 מקומות למשפחה. שני הדברים הכי חשובים לי הם: - צריכת דלק סבירה - אנחנו נוסעים כ - 20 K בשנה - אמינות - אני עושה הרבה מילואים השנה ולא בא לי שאשתי תתקע עם הרכב שאני במילואים... (וגם בכל מקרה אמינות נראה לי בסיסי...) בנוסף לאשתי יש רישיון רק על אוטומט. הבעיה שאני רואה שהרכבים הקיימים בתקציב הם: טויוטה סיינה סביבות 2009 עם ק"מ של כמעט 300,000!, בנוסף אם זה בלי מערכת גז - צריכת הדלק מופרזת... - הוא עדיין עם אמינות גבוהה בכזה שנתון ועם כזה קילומטראז'? קיה קרניבל - גם דורש חריגה מהתקציב (רכבי 8 מקומות החל מ2016), וגם צריכת דלק מטורפת 1/6 שזה בערך שקל לק"מ. שברולט טראוורס - המליצו לי לא לקחת כי לא אמין... - מה האמינות שלו באמת? בנוסף ישנם את רכבי הוואן הגדולים: סיטרואן ג'אמפי - יש מעט אוטומט, באבל ראיתי אחד שנראה סבבה שנת 2014 - אשמח לדעת מה האמינות שלהם יונדאי H1 / I800 - לא כ"כ קיים עם ק"מ סביר בתקציב לסיכום - מה ממליצים לי? סיינה 2009 עם ק"מ גבוה, מונע גפ"מ, סיטרואן ג'אמפי 2014, או משהו אחר שפספסתי? תודה רבה!
  5. יש לי שכן שמוכר את הפוקוס. היא אוטומטית 2013, 130,000 ק"מ. ברור לי שהמוכר אמין - שזה יתרון גדול מאוד. השאלה אם הרכב אמין...
  6. אני מחפש לקנות רכב אמין, כרכב שני שיסע כ8000 ק"מ בשנה. בעיקר בין עירוני. היה לי ניסיון בעבר (לפני 7 שנים) עם מיצובישי לנסר, ומאוד נהניתי - נח ואמין. במחיר הזה אני יכול לקנות (הכל עם ק"מ נמוך אזור ה - 140,000): לנסר שנתון 2014 מאזדה 3 שנתון 2012 ופוקוס בשנים גם מתקדמות יותר (רצות ביד 2 פוקוס 2014 באזור ה 20K עם ק"מ נמוך) הכי חשובה לי האמינות, צריכת דלק נמוכה - זה כמובן יתרון. על מה הייתם ממליצים?
×
×
  • תוכן חדש...