Jump to content

שניאור הקטן

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שניאור הקטן

  1. תודה רבה מעריך מאוד
  2. אודה על חכמת ההמונים. ברשותי טויוטה אוריס סטיישן היברידית 2017 164K ק"מ. אנו זוג עם ילדה בת 7 , מאוד מרוצים מהרכב, הוא אמין , קצת ארוך אבל נסבל, מאמין שהתרגלתי לגיר הרציף, עלות ביטוח וטיפולים (טויוטה) קצת יקרות אבל בסדר. נסועה שנתית באיזור 21K ק"מ. אנו חושבים על רכב אחר בגלל רצון לרכב קצת יותר גבוה. עם רצון לרכב באיזור 80000-90000 ש"ח. ירדנו מקשקאי , ספורטג , פיגו 3008 וכד בגלל הבעיות. קורולה קרוס יותר יקרה , עליות גבוהות יותר , ויכולת חיפוש משהו טוב במחיר מאתגר קצת בעיה... לאחרונה חבר סיפר לי על סקודה קארוק 2019/2020 מנוע 1.5 או מנוע 1.0 , חששתי מאוד בגלל בעיות האמינות, הוא טוען (וכן נראה בהודעות הפורום הנכבד) שבעיית הגיר זה בדרך כלל או קלאצ או מוח גיר וזה רק 3000/6000 ש"ח וזה מקסימום מה שיכול לקרות. בשיחה עם חבר עם סיאט אטקה (אומר שזה מקביל) הוא מאוד מרוצה אבל אינני יודע כמה לסמוך. לדבריו: הטיפולים נמוכים יותר, הביטוח נמוך יותר, ולכן זו קניה משתלמת. אודה על חוות דעתכם המלומדת האם זה נכון? האם זה רכב אטרקטיבי מבחינת שמירת ערך? כמה שוק יש לזה ואם זה נמכר באיזור המחירון? תודה רבה וסליחה על האורך...
  3. תודה רבה, יש לי אחריות על המנוע והגיר חוץ מהסוללה , שעולה לי בערך 500 ש"ח כל שנה או 15000 ק"מ ,וזה רק ביבואן
  4. תודה רבה
  5. שנה טובה. ברשותי טויוטה אוריס סוף 2017 120K אני מטפל בטויוטה זמיר בירושלים, חבר מספר לי שהמחירים במוסכי היבואן הם שונים ממוסך למוסך? האם זה נכון? במידה וכן האם יש למישהו את המידע/הידע מה הכי זול בירושלים מתוך מוסכי היבואן. הסיבה למוסכי היבואן זה בגלל הביטוח של מנוע וגיר כל 15000 או שנה מלבד הביטוח של הסוללה כמובן. תודה רבה מראש
×
×
  • תוכן חדש...