סליחה על ההקפצה שוב אבל מישהו הצליח?
גם לי יש רכב (אקס-טרייל 2017) עם המערכת של אדי מערכות, אבל הגירסא היא לא כמו שמופיע פה בשרשור.
כשאני נכנס לאיפוס הגדרות יצרן אין שום קוד שצריך להקיש - המערכת פשוט מאפסת את עצמה וחוזרת לאותו מצב שהיה מקודם.
המקום היחיד שמצאתי שמבקש ממני קוד זה כשאני מנסה לבטל את "driving limit" בהגדרות, וגם אז הוא מבקש קוד של 6 ספרות שלא הצלחתי למצוא.
האם מישהו מצא דרך לאפס את המערכת כמו זאת של פותח השרשור?
תודה.