Jump to content

alonBr

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי alonBr

  1. סליחה על ההקפצה שוב אבל מישהו הצליח? גם לי יש רכב (אקס-טרייל 2017) עם המערכת של אדי מערכות, אבל הגירסא היא לא כמו שמופיע פה בשרשור. כשאני נכנס לאיפוס הגדרות יצרן אין שום קוד שצריך להקיש - המערכת פשוט מאפסת את עצמה וחוזרת לאותו מצב שהיה מקודם. המקום היחיד שמצאתי שמבקש ממני קוד זה כשאני מנסה לבטל את "driving limit" בהגדרות, וגם אז הוא מבקש קוד של 6 ספרות שלא הצלחתי למצוא. האם מישהו מצא דרך לאפס את המערכת כמו זאת של פותח השרשור? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...