Jump to content

דניססס

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי דניססס

  1. תוכלו להסביר לי יותר? איפסתי את המערכת וזה לא שינה כלום... מה אני צריך לקנות ואיך אני מחליף את זה? אני ממש חדש ברכבים אז זה קשוח ואני לא רוצה לשלם עכשיו איזה אלף שקל למוסך
  2. היי, יש לי סקודה אוקטביה 2016 וצצה לי בעיה במזגן, לא משנה על איזה מצב המזגן תמיד יוצא לי אוויר מתחת להגה (לאיזור הרגליים ), גם כשהכפתור כבוי (הוא יוצא גם במושב ליד, אז אני די בטוח שזה מערכתי) הבעיה שלי היא שזה מאוד משפיע על קירור האוטו ולפני כשבוע זה לא היה קורה והמזגן היה מקפיא.. השאלה שלי היא האם מישהו נתקל בזה ברכב דומה? או עם מערכת דומה? יש דרך לאפס את המערכת של המזגן?
×
×
  • תוכן חדש...