היי,
יש לי סקודה אוקטביה 2016 וצצה לי בעיה במזגן,
לא משנה על איזה מצב המזגן תמיד יוצא לי אוויר מתחת להגה (לאיזור הרגליים ), גם כשהכפתור כבוי (הוא יוצא גם במושב ליד, אז אני די בטוח שזה מערכתי)
הבעיה שלי היא שזה מאוד משפיע על קירור האוטו ולפני כשבוע זה לא היה קורה והמזגן היה מקפיא..
השאלה שלי היא האם מישהו נתקל בזה ברכב דומה? או עם מערכת דומה? יש דרך לאפס את המערכת של המזגן?