מעדכן.
הקבלן שלח פועל שהצליח לנקות את הרכב בלי לקלף צבע. הוא בא עם סמרטוט ודלי עם חומר כלשהו והוריד את כל המלט בקלות.
על האופנוע אמרו לנסות לתקן את הבעיה ולעדכן כמה זה עולה במידה ויוצא יקר. לקחתי אותו לצבעי רכב שטפטף צבע לבן לתוך החור בלכה ולא לקח על זה כסף.
סך הכל ההתנהלות מול הקבלן עצמו הייתה טובה פשוט לקח לו הרבה זמן להגיב. ממה שהפועל סיפר, תבעו אותם בעבר על דברים כאלה.
המסקנה שלי מכל הסיפור הזה זה לצלם את הרכב מידי פעם ולפני ניקויים כאלה כדי לוודא שהניקוי לא הורס כלום.
אולי גם להסכים לדבר רק עם הקבלן עצמו ולהסביר להם שאתה צריך להיות שם כשהם מנקים.