אודה להתייחסות מביני הפורום,
ביואיק להקרוס 2011
מזה כחודש בעיות מחשב שונות ומשונות אציים כמה מהם,
כל נורות הבקרה דולקות כולל וינקר ימין, לוח המחוונים לא פעיל, בלם יד לא פעיל (בלם יד מופעל ע"י כפתור)
לעתים האוטו לא עולה להילוך גבוה, ומדי פעם בעיות נוספות.
המוסכניק האדיב שלנו לא כ"כ יודע מה לעשות.
צריך להחליף? מחשב אפשר לתקן/ לאפס? מי מטפל בכזה דבר? מה עלויות?
אודה לכל תגובה