Jump to content

שלמה חי

  • הודעות

    13
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שלמה חי

  1. אודה להתייחסות מביני הפורום, ביואיק להקרוס 2011 מזה כחודש בעיות מחשב שונות ומשונות אציים כמה מהם, כל נורות הבקרה דולקות כולל וינקר ימין, לוח המחוונים לא פעיל, בלם יד לא פעיל (בלם יד מופעל ע"י כפתור) לעתים האוטו לא עולה להילוך גבוה, ומדי פעם בעיות נוספות. המוסכניק האדיב שלנו לא כ"כ יודע מה לעשות. צריך להחליף? מחשב אפשר לתקן/ לאפס? מי מטפל בכזה דבר? מה עלויות? אודה לכל תגובה
  2. אשמח לעזרתכם, רכב מיצובישי לנסר 2011, המפתח פותח רק את דלת הנהג ולא את כל הדלתות , האם אפשר לסדרזאת אחרת?
  3. מנוע 1.5 האוטו אצלי כמה חודשים, ולמיטב הבנתי גם הבעלים הקודמים לא החליף שמן גיר בשנתיים האחרונות, לדעתך כדאי להחליף שמן גיר? תוכל לכתוב לי איזה שמן מומלץ , והוראות החלפה? (תגיד יכול להיות שזה קשור לפלאגים)
  4. תודה לכולם, האוטו נלקח למוסך, נקווה שהכל יסתדר.
  5. אשמח לקבל עזרה מהמומחים, יש לי מיצובישי לנסר אוטמט 2011, מדי פעם קורה לי כשהאוטו מחליף הילוך לוקח לו שניה ואז מורגשת קפיצה קטנה. מה מומלץ לעשות?
  6. בערך חצי ליטר
  7. יש במיכל 5 ליטר? איך אתה מציע לשאוב?
  8. היי, אשמח לעזרה, מלאתי בטעות ברכב של קרוב משפחה (ביואיק לה קרוס 2011 מנוע 3.6) מים במיכל של שמן הגה, בעל הרכב מילא עד למעלה שמן הגה מתחנת דלק ונסע מבית שמש לירושלים. מה עלי לעשות לגרור למוסך ? או שאפשר ליסוע עוד כמה ק"מ עד למוסך? או שאולי יש איזה פקק למטה שאני יכול לפתוח לבד ולמלאות מחדש. תודה רבה
  9. אשמח אם מישהו יוכל לצרף קישור של מנגנון הרמה לחלון אחורי שמאלי במחיר שפוי וכן מחפש מאוד את פיית מילוי מים למנוע, מצורף תמונה. תודה רבה
  10. איזור 2011עד 2014
  11. מתעניין לקניה על אופל קורסה. מה אומרים עליו, איך הוא יחסית לשאר הרכבים בקטגוריה,טיפולים, דלק וכו' מדוע המחיר שלו ביד 2 יחסית זול?
  12. תודה רבה! אשאל יותר בפרטות, א.מה מבחינת תחזוקה עלות חלפים וטיפולים, ב.האם אלו רכבים שרואים הרבה מוסך. ג. מבחינת תחזוקה עלות חלפים וטיפולים, וכן האם אלו רכבים שרואים הרבה מוסך. כשאתה כותב אמין על מנוע של קורסה לדעתך יש הבדל בין הסוגים בכאלה שנתונים משהו שנרגיש בנסיעה? תודה רבה.
  13. מבקש ייעוץ על רכבשל חברת אופל דגם מריבה 2015 או קורסה 2014 האם מומלץ ? מצריך תחזוקה מרובה ויקרה? ירידת ערך? תודה מראש וכן אופל אסטרה .
×
×
  • תוכן חדש...