Jump to content

אופק71

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אופק71

  1. ברור לי, העניין שבעין אנושית נראה כמעט זהה לצילום, כל תאורה כלשהי מסנוורת ונמרחת על השמשה
  2. שלום לכולם, שבת שלום רכשתי רכב, ושמתי לב כשנוסעים בלילה האורות מרוחים על כל השמשה מלמעלה עד למטה, כאילו השמשה מכוסה בWD, זה קורה מפנסי רחוב / רמזורים וכו' ניסיתי לנקות עם ספרי חלונות כחול ללא הצלחה, ועוד חומר לניקוי כללי/חלונות של "Chemical Guys" אשמח לעזרתכם אם מישהו נתקל בבעיה ומה הפתרון תודה מראש לכולם https://prnt.sc/IC8_ZHIpdFFu https://prnt.sc/OY660M_8QFHB
×
×
  • תוכן חדש...