Jump to content

תהילונה

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי תהילונה

  1. בוקר טוב לכולם. אשמח להכוונה איזה רכב לקנות. תקציב 35k. אני מחפשת רכב שנוח לנהוג בו, הכוונה שהוא לא קשוח וגברי, וגם כשעייפים הנהיגה יחסית נוחה. רוצה אוטו שירגיש קל, שאני לא צריכה לסחוב אותו. שלא יהיה נוקשה. אבל עדיין רכב בוגר עם נוכחות ולא מצועצע. אני נוהגת הרבה מהמרכז לחיפה אז צריכה רכב שמתאים גם לנסיעות ארוכות ושיהיה יציב על הכביש. שלא ירגיש כמו בימבה, שכן כיף לנהוג בו, ושלא יהיה דחוס בפנים. חשוב לי המראה, שהחלק הפנימי ברכב יהיה מעוצב מרווח ונעים לעין. אמינות - איך אפשר לדעת מהו רכב אמין? בסופו של דבר זה לא תלוי איך הנהג נסע על הרכב ואיך טיפל בו? וגם איך אני יודעת כשמוכרים לי רכב מה באמת המצב של הרכב? בינתיים הכיוונים שלי הם - יונדאי i20 (הבעיה שתקציב כזה מאפשר רק שנתון נמוך( פיגו 208 קיה פיקנטו מיצובי ספייס סטאר, סוזוקי סוופיט שגם מעוצב יפה. בכיוונים האלה או משהו אחר. אשמח לייעוץ. תודה רבה לכם.
×
×
  • תוכן חדש...