Jump to content

AAmitk

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של AAmitk

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. היי, עבר הרבה זמן. אשמח לדעת אם נמצא פתרון לבעיה. יש לי אותו רכב ואותה גרסת אנדרואיד ואותן בעיות: 1. לא ניתן להכנס לחנות. זה מקפיץ הודעה שאין אפליקציה שיכולה לפתוח אותה. 2. כשעושים factory reset לא מקבלים את כל האפליקציות המוסתרות. זה רק עושה reset הייתי רוצה לפתוח לכלל השימושים. ואפילו עדיף אם אפשר היה לעדכן את גרסת האנדרואיד למשהו מתקדם יותר
×
×
  • תוכן חדש...