היי מחפש רכב גבוהה לנסיעות עירוניות עד 40k
הרכב מיועד לאישה מבוגרת ולכן יש חשיבות לגובה של האוטו שיהיה קל להיכנס ולצאת, מעבר לזה רוב הנסיעות יהיו עירוניות, לא מאמין שהרכב יעבור את ה 5 אלף קילומטר בשנה.
חשוב מאוד שהאוטו יהיה אוטומט אמין וטיפולים זולים, פחות משנה הצריכת דלק כי לא יהיו הרבה נסיעות.
כמה אופציות שראיתי עד עכשיו דאציה סנדרו 0.9 אוטומט, פיאט טיפו, פיאט 500x
אשמח לדעות ולהמלצות נוספות.