מתנצל לא התכוונתי לפגוע ח"ו באף אדם!
תודה לך! ולכל מי שהקדיש בזמנו לחשוב על הבעיה שלי!!!
פשוט הודאתי לו...
בסוף סיכמנו לשלוח את המנוע לחרט ב4K כולל פירוק והרכבה של המנוע (כמובן חוץ מהסטרטר שזה עוד 800 שח...)
איך שהבנתי החרט עושה סוג של ריתוך חזק למקום (אני לא מבין גדול בזה אבל מה שבררתי זה רעיון טוב)
כלומר לאחר שההוא 'עזר' לי התחיל לנזול שמן והזמנתי כמובן גרר למוסך ושם פורק
תודה, הוא מסתובב כאן מידי פעם..
בכל אופן מישהו יודע אם שווה לי לשלוח לחרט ב4000 ש"ח?
כמה חריטה כזאת כבר יכולה להחזיק?
המנוע פורק
המוסכניק החליף סטרטר והתניע והתחיל להשפריץ שמן לכל עבר (מהחור...)
מקווה למצוא את הבחור שבא לעזור
החור ממש צמוד להיכן שעומד הפילטר שמן (אפשר לראות בתמונה את החור שממוקם הפילטר שמן)
המנוע פורק לצורך טיפול
יש לי טויטה קורולה 2007
הלך לי הסטרטר, מישהו ניסה לעזור לי ודפק על הסטרטר, אחד מהרחוב בא לעזור לו והתחיל לגם כן לדפוק עם מברג ופטיש(!) תכלס' עשה חור במנוע...
המוסך מציע לי לשלוח לחרט ב4000 ש"ח, נשמע לכם סביר?
מצרף תמונות של החור
VID-20230703-WA0053.mp4