היי חברה אשמח לעזרה
חשש לבעיה בגיר בין ההילוך השלישי לרביעי כשנוסעים למעבר להילוךהרביעי, האוטו נתקע בגיר שלישי ונותן בעיטה חזקה בהעברת הילוך כשזה קורה.
הודעת service כתומה בלוח מחוונים, גם שנוסעים ב 20 קמש האוטו לא מוריד או מעלה הילוך. נשאר תקוע בהילוך שלישי .כשאני מכבהאת האוטו ומדליק זה מסתדר. בעיה שקוראת פעם בחודש חודשיים. למישהו יש מושג למה זה קורה ?