שלום לכולם אני סטונדט מעוניין לקנות רכב בתקציב של 20 אלף, אבל ממש לא מבין בתחום הזה, אשמח שתעזרו לי לקבל החלטה,
הדרישות שלי מהרכב בעיקרון רכב שחסכוני בדלק, אמין שלא יתקלקל כל פעם, וגם שהתיקונים שלו זולים ושאפשר לתקן בקלות,
בעיקרון מבחינת הנסיעות בחודש הקרוב אני אצטרך ליסוע פעמיים בשבוע מאשדוד לירושלים, ואחריי החודש הזה אני אתחיל ליסוע לרוב בעיקר בעיר , ככה שאני צריך רכב שיכול לסחוב מרחקים גדולים גם.
אני צריך אוטומט וגם אני מעדיף לא את הקטנות אני פשוט לא מסתדר עם מכוניות קטנות.
מה שהמליצו לי עד כה זה
מאזדה 3
יונדאי אלנטרה
הונדה סיווק
רנו פלואנס דיזל
שברולט מאליבו
סובארו b4
פורד פוקוס
סקודה סופרב
פורד מונדאו
וולו s60
וולו s40
שברולט מאליבו
אשמח שתגידו מה דעתכם ומה מתאים לדרישות שלי תודה רבה על העזרה!!