Jump to content

kiril

  • הודעות

    25
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי kiril

  1. תודה, אתה אולי יכול להדריך אותי היכן בדיוק נמצא הבורר והמנוע איך להגיע אליו אני אנסה לראות אם אפשר לסדר לבד (יש לי קצת ידע טכני) תודה
  2. שלום! אשמח לקבל את עזרת המומחים המזגן בגרנדיס לא עובר לחום כאשר אני מפעיל מיזוג אוויר על קור יוצא אוויר רותח בדקתי והמדחס עובד וגם הצינורות מתכת של המזגן קרים אבל הוא מוציא חום מישהו אמר לי שכנראה הבורר לא תקין האם יש מישהו שיכול להרחיב לי מה הבעיה והאם ניתן לתקן אותה באופן עצמאי תודה רבה
  3. תודה רבה סייעת לי להבין טוב יותר את העניין 👍
  4. בהמשך לזה רציתי לדעת מה זה קיט רצועת אביזרים והאם יתכן שהחליפו אותו כשהחליפו את הרצועת טיימינג והמשאבת מים תודה
  5. איך ניתן לדעת? בינתיים לא הצלחתי לגרום לו לעבוד
  6. ניקוי פיזי עם סמרטוט לח?
  7. שלום! ברשותי סיטרואן פיקאסו דיזל 2.0 2014 אקסלוסיב ואתמול פתאום הבקרת שיוט לא עובדת ללא שום סיבה נראית לעין (בדגם הזה הבקרת שיוט אדפטיבית ובמקביל יש חיווי שהרדאר לא עובד) האם יש דרך פשוטה לסדר את זה?
  8. אפשר בבקשה קישור לקבוצה המדוברת (אין לי אפשרות לשלוח הודעות פרטיות) תודה רבה
  9. אכן זה היה ממש מאחורי הפלסטיק שמחפה את המערכת מולטימדיה תודה רבה
  10. או לחילופין האם טמפרטורה של 100 מעלות בנסיעה לירושלים (עליות ממושכות) היא מצב תקין ברכב הזה?
  11. אני מבין, @buki האם ידוע לך מתי המאוורר נדלק ברכב הזה כשהמזגן מכובה ולא מופעל מסנן החלקיקים?
  12. שלום! ברכב הנ"ל חיברתי סורק obd ובאמצעות אפליקציה ראיתי שלפעמים החום מנוע מגיע ל97 ועדיין המאוורר לא נדלק ולפעמים זה 83 וכבר המאוורר נדלק האם זה תקין?
  13. @Mor Rozilyo גם לי יש רכב כזה ועכשיו נגמר לי הגלישה אתה יודע היכן ממוקם כרטיס הסים?
  14. מדובר בפיקאסו טורבו דיזל מנוע 2000 שנת 2014
  15. יש לי נזילת מים כנראה מהקולר של הegr המוסכניק אומר שזה רכיב יקר מאוד ובנוסף עבודה מורכבת מה ניתן לעשות על מנת להוזיל עלויות? @aa123 ראיתי שגם לך זה קרה בעבר מה עשית בסוף? תודה
  16. תודה מצויין
  17. הבנתי תודה רבה אגב אחרי שפניתי לכמה נציגים אחד הואיל בטובו ושלח לי עכשיו את לוח הטיפולים מצרף אותו לתועלת מי שצריך synthesePE_34_726effd308.pdf
  18. אתה בטוח? הבנתי שברכב הזה לא נוגעים בגיר או בשמן שלו (אני לא מספיק יודע רק אומר מה ששמעתי)
  19. הם ענו לי שהם לא נותנים כזה מסמך רק עושים בדיקה ומחליפים את מה שצריך אז איפה כן ניתן להשיג פירוט כזה מה החלקים שצריך להחליף כל מס' חודשים/ק"מ ?
  20. תודה מצויין שולח...
  21. לאחרונה רכשתי סיטרואן גרנד פיקאסו דיזל 2.0 2014 וברצוני לדעת האם ישנו אתר או מסמך המפרט את מועדי הטיפול והאחזקה של הרכב? תודה רבה
  22. כנראה שהמון כי מיכל העיבוי ריק לגמרי (בבדיקה לפני הקניה נאמר לי שיש נזילה קלה מכיוון הבית טרמוסטט אבל כנראה לא בדקו כמה נוזל בפועל יש במיכל) בכל מצב יצאתי עם אוטובוס לכיוון ב.ג. מוסך סיטרואן יש להם את הנוזל...
  23. תודה רבה ישנם כמה מקומות אבל רחוק ממני מה מומלץ לעשות אם אני צריך עכשיו להוסיף נוזל?
  24. תודה רבה יש לך קישור או מקום מומלץ לרכישה כי אני לא מוצא באזור שלי (תל אביב הצפון הישן)
  25. שלום! בעקבות המלצות מחברי הפורום ומכמה מוסכניקים קניתי אתמול סיטרואן c4 גרנד פיקאסו 2014 דיזל 2000 ברמת גימור אקסלוסיב וברצוני לשאול כמה שאלות 1. איזה נוזל קירור מומלץ לרכב אין על זה פירוט בספר 2. חיישני שטח מת לא עובדים האם מסובך לתקן או שניתן להזמין בקלות ולהחליף 3. כנ"ל לגבי חיישן סטיה מנתיב 4. חיישן חניה אחד לא תקין (כך אמרו לי בבדיקה במוסך גבע) מקורי עולה 1300 ש"ח האם יש משהו חליפי זול יותר? 5. מערכת stup & start לא עובדת האם זה רק עניין של מצבר או שהמערכת עצמה לא תקינה? תודה רבה לכולם
×
×
  • תוכן חדש...