Jump to content

galb1191

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי galb1191

  1. האם עדיף לקנות באותו מחיר מודל 2018 עם קמ נמוך של כ40000 ? בשנתון זה יש רק 4*4 שהבנתי שהוא פחות מוצלח
  2. היי, מתלבט אם לקנות יונדאי קונה טורבו בנזין שנת 2020 עם 83000 קמ. הוא יד 1 וטופל במוסך מורשה. הרכב נסע מעל הממוצע ודי הרבה, שווי הרכב לאחת הפחתת הקמ הוא כ 87000 שח האם יש סיכון בקנייה זו מבחינת תקלות ובלאי לאור הקמ הגבוה יחסית לשנתון?
×
×
  • תוכן חדש...