Jump to content

Shneor1

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Shneor1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. אני שואל בגלל העלות הנמוכה יחסית לשנתון ולקילומטראז'. האם המחיר הנמוך מוצדק או שזה רק בגלל שהרכב לא פופלרי מספיק? תודה
×
×
  • תוכן חדש...