הי חברים, קיבלתי את מודל ה- Y דגם LR ביום חמישי האחרון, ואם לומר את האמת, אני מאוד מאוכזב מהסאונד שאמור להיות משודרג לעומת מודל 3 SR שהיה לי קודם. נהניתי הרבה יותר מהסאונד במודל 3 SR!. מרגיש שהסאונד ב- YLR רדוד ושטחי. ניסיתי לכוונן את האקולייזר, לא הצלחתי. מה יכולה להיות הסיבה לדעתכם? האם משהו בהגדרות שאני לא מודע אליו?