ברשותי טויוטה קורולה ראנקס 2007 עם כ 62,000 ק"מ , נוהג מאוד רגוע
אני מגיע בימים הקרובים לטיפול שנתי ומבקש להחליף גם את נוזל הבלמים שראיתי שנדרש להחליפו על פי המלצת היצרן כל שנתיים.
מנהל המוסך ( בכל השנים האחרונות שאני מטפל אצלו ), טוען שאין צורך בהחלפת נוזל הבלמים ולראיה מראה לי עם מד לחות שאין שום לחות בנוזל הקיים ולכן אין צורך להחליפו והבלימה טובה ( אפילו נתן לי בשנה שעברה אישור בדיקת בלמים לטסט והרכב אכן עובר טסט)
אני מבולבל. הרכב ברשותנו 17 שנה מתוכם 12 אצלי ומעולם למיטב ידיעתי לא הוחלף נוזל הבלמים... הייתכן שהמדד היחידי זה לחות בנוזל הבלימה, וכמובן בלימה תקינה. (יש לציין כי הרכב עם מערכת הבלמים המקורית ועדין יש "בשר" ברפידות, לא נחרטו/הוחלפו צלחות וכד')
תודה