Jump to content

יוטי

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יוטי

  1. היי אנשים הציעו לי פריוס 2009 הדור השני (76כ"ס) עם 180 אלף קילומטר השאלה עם שוו. להתעסק איתו או שאני צריך לחשוש מהסוללה שלא הוחלפה תודה
  2. היי אנשים מעוניין לקנות מאזדה 2 2011 200000 קילומטר נראה שמור ומטופל האם זה הרבה מידי קילומטר או סבבה תודה
  3. אני יודע שהם לא אותו קטגוריה אבל בסך הכל רוצה אוטו אמין ושיסע טוב והתקציב הוא 25,000 עד 30,000 מה עדיף?
  4. היי אנשים מתלבט בין הונדה סייויק2010 לבין מאזדה 2 דינמיק 2012 או 2013 שהוא קצת יותר יקר מה עדיף מבחינת אמינות וביצועים תודה.
  5. יוטי

    רכב עד 30000

    לא עדיף סיאט איביזה הבנתי שהיא עם אחלה ביצועים יחסית (השאלה זה האמינות שהבנתי שתלוי מאיזה שנה) מה אתה אומר?
  6. יוטי

    רכב עד 30000

    הסוזקי סוויפט לא אישית מידי? סליחה איטית
  7. יוטי

    רכב עד 30000

    קודם כל תודה דבר שני צריך אוטומט יותר ביצועים אבל לא שותה דלק נהג יחיד לא חייב פגש גדול
×
×
  • תוכן חדש...