שלום מעוניין לרכוש קיה פיקנטו של השנתונים החדשים 21-22.
2 שאלות בבקשה
1) שמעתי שיש בעית בלאי עם תיבת הילוכים רובוטית מהדגמים הקוראינים, לעומת יפנים וגרמנים, האם זה נכון?
2) כמו כן שמעתי שנדרש להחליף קלאצ לתיבה הרובוטית כל 60 ק"מ בערך, האם זה נכון?
אשמח לתשובתכם תודה רבה על העזרה