ככה.
יש לי סוזוקי קרוסאובר 2014-בין הקניות הכי לא חכמות שעשיתי נדפקתי עם החלפת מנוע(שעשו לי מטעם סוזוקי)ועכשיו יש בעיות גיר(אני יודע מחלות מוכרות וכו')
אז אני מחליף רכב..אממה-לא מצליח עכשיו להחליט איזה,
אני מסתכל על יותר מידי רכבים ואני לא מצליח להסגר על רכב מסוים.
התקציב שלי הוא עד 70k.
דרישות:
חסכוני-אני גר בנגב וההורים שלי ושל אשתי גרים קצת יותר רחוק אז יוצא שאני עושה מעל 30k בשנה.העדפה להיברידי.
מרווח-אני מטר ושמונים ורכבים קטנים עושים לי כאבי ברכיים וחוסר נוחות.
אמין-מעדיף יפני קוראני וכדו'.
ההתלבטויות שלי כרגע הם:
טויוטה אוריס סטיישן-מהקצת שייצא לי ליסוע איתם אני זוכר שיושבים מאד נמוך(ועם כל הפנסי לד החדשים כמעט כל רכב מסנוור)
יונדאי איוניק-מבחינתי מאד רוצה אבל ראיתי במחירים שאני רוצה שנתון 2017(זה בסדר?)
פריוס-קשה למצא קילומטר נמוך
סוזוקי קרוסאובר 2019-הבנתי ששינו את המנוע ואת הגיר אז אני לא סגור אם ללכת על זה או לא(עדיין מלקק את הפצעים מהקרוסאובר המקולל)
די פתוח לעוד רכבים והכוונות..