Jump to content

סתם קונה

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של סתם קונה

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

4

מוניטין

  1. כי הכלכלה היא עניין של היצע וביקוש.. טסלה היא חברה טכנולוגית , לא רק חברת רכב. ומספיקה קפיצה טכנולוגית אחת לקפיצה של המחירים חזרה... כרגע ההורדה הייתה תוצאה של הדבקת כלל המתחרות שלה בשוק לאותו הקצב. אני מתפלל שהיה רכב בשוק שהיה מצדיק את המחיר שלו... אך לצערי כל עולם הרכב משוגע כרגע
  2. אשמח ואני שמח לדעת שאני טועה. אם זה המצב אני מאושר! אבל אתן לך מקרה שקרה לי. רכשתי כבר 4 רכבים מהחברה , ואם יבואן יכל להוריד לי 40 אלף ש''ח במחיר להוסיף לי את כל התוספות , כשבשולחן לידי מישהו שלא התווכח ולא בדק שילם את המחיר המלא + 20 אלף על התוספות. היבואן הזה הוא אחד החזקים בארץ וכדרך אגב הרכב זה רכב שנמכר מעל המחירון (מכרתי אותו ב35 אלף מעל המחירון אחרי 5 שנים). אותו מנהל אמר לי במפורש ''אם כולם היו צרכנים כמוך , היינו מורידים את המחיר בישראל. המצב בישראל לא כזה" לכן הלוואי ואתוודה שאני טועה , כרגע זו ההיכרות שלי והחוויה שלי עם השוק.
  3. שמע חבר , אני לא בא להתווכח איתך והרצון הזה שלך להצטדק קצת מצחיק. גרסת הבסיס (ללא גג פנורמי בלי חימום הגה , בלי מצלמות הקפיות ובלי מושבי עור (להמשיך?)) של איוניק 5 עולה היום 214 אלף שקלים מודל Y SR עם כל אלה בערך עולה 224 אלף שקלים כלומר אתה מקבל הרבה פחות בפרסטיז' אם אתה הולך על הדגם היקר ביותר כבר הגעת ל265 שזה כבר אותו המחיר של הלונג ריינג' שמציעה 100 ק''מ יותר בטווח (דרך אגב היום כבר אין elite בסוכנות , רק luxury , האם אתה בטוח שזה אותו הגימור?) אין מה להשוות לפרפורמנס כי הביצועים של המנוע של הפרפורמנס שונים בתכלית ממה שהאיוניק מציעה מבחינת מנוע... בנוסף כבר הסברתי לך למה הטענה שאמרת על ארה''ב לא יכולה להיות הגיונית אז בבקשה לפחות תעשה את ההשוואה הנכונה והבדיקות בשוק ואל תנסה להקטין בדיקות שאחרים עשו...
  4. לשאלתך , אין לי אסמכתא משפטית או נייר מתועד. בעידן האינטרנטי הכל פתוח בפניך ואתה יכול לראות את המחירים בכל עולם. תרשום איזה רכב שאתה רוצה בשוק המקור שלו (המדינה בה הוא מיוצר , זה חשוב , כי לכל שאר המדינות יש עלויות שינוע וייבואנים כמובן) תכפיל את זה בשיעור המע''מ ושיעור המס (כרגע 20% לרכב חשמלי ו83% ללא חשמלי) , ועל ידי כך תוכל להגיע לשווי הרכב. ב99% מהמקרים האבזור הוא זהה יש באירופה מספר בדיקות שלא נדרשים לעשות בסין אבל אלה דברים שאמורים להסתכם בהפרשים של 5-10 אלף ולא יותר אני לא ''דוקטור'' בשוק הרכב ואני מכבד אנשים ותיקים ומנוסים ממני , כל מה שאני רושם ואומר מתבסס על בדיקה פתוחה למדי שכל אחד יכול לעשות היום כי האינטרנט מאוד נגיש
  5. תודה רבה לך. חשבתי על זה , כרגע בתור אחד שעושה 12 אלף ק''מ בשנה , הילדים כולם יצאו מהבית והרכב בחנייה מקורה אני עוד בדילמה האם אני צריך את כיסוי המושבים או לא
  6. תסלח לי , מעריך שאתה יודע ומבין מה אתה כותב ופשוט לא שמת לב בלהט הרגע. אני נתתי השוואה בין 2 רכבים המורכבים בסין (לטסלה יש מפעל בסין ששם מורכב , וגם הvoyah מורכב בסין) ואילו אתה השווית בשוק בארצות הברית בין רכב שמורכב בארה''ב (שוב יש מפעל לטסלה) לבין רכב שמורכב בדרום קוריאה וצריך הובלה. בניכוי ההובלה ברור שיתקיים ההפרש הזה חחח פשוט קצת נראה לי שאתה לא אובייקטיבי ידידי. שוב חוזר ואומר אני מאוד אוהב את האיוניק 5 ואם טסלה לא היו מורידים את הMYP במחיר הייתי קונה את האיוניק , פשוט מביא נתונים מהשטח
  7. הכיסוי למושבים הוזמן מאתר? או הלכת למקום בארץ שעשה את זה? מעניין
  8. תודה לך על תשובה מפורטת ומוסברת
  9. נבדק אל מול היבואן , אותו הדגם אותה הרמת גימור. ההבדל היחיד שהייבואן אמר זה שהוא הוסיף v2L אני חלילה לא טוען שטסלה היא ה''אלוהים'' בתחום הרכב הוא בלעדית. ההפך הוא הנכון הצעתי ללכת ולבדוק מה נוח לך. אבל חשוב עם עובדה אחת לא להתווכח ייבואניות הרכב גוזרות עליך גם קופון בנוסף ל17% מע''מ ולמס על החשמליות שכרגע הוא 20% ובינואר שנה הבאה יעלה ל35%. בפורום הזה חשוב שכולם יכירו שבנוסף לעלויות האלה של המדינה יהיה לך לפחות 15% רווח של הייבואן , זה הכל
  10. הדיון הזה קצת מוזר לי. הרי צריך להבין מה טסלה בעצם ''מוכרת'' לנו הלקוחות. מדיניות ברורה של מכירה ישירה ללא יבואן (חוסך המון בכסף) המדיניות הזו גם יוצרת מצב של חוסר צורך בטיפולים , חיסכון משמעותי בהמון ''בולשיט'' ישראלי של ''דפקו אותי במוסך'' ועוד ועוד. בנוסף למדיניות הזו טסלה בהצהרה מוכרת מינימליזם באבזור (יש כאלה שהתחברו וכאלה שפחות) תוך כדי השקעה אבסולוטית בבטיחות ובטכנולוגייה. (גם הסוללות לא רעות אבל לא משהו שהוא מעבר למה שהשוק מכיר). הכל שאלה של מה אתה מחפש ,רכב אשר בעוד כמה שנים ייתכן ותיכנס בו טכנולוגיה חדשה באמצעות עדכון תוכנה ושוויו יקפוץ/יישמר לכל הפחות וחווית מנוע ונסיעה הכי כיפית שקיימת בעיניי אך אם תצטרך מוסך לחלקים זה ייצור בעיה או שמא האפשרות השנייה אבזור מדהים ולא מינימליסטי מבחינת מסכים ,כפתורים , תוספים וכו' , קשר ושירות בין אישי באמצעות היבואן וזמינות חלקים די רחבה בהמשך אך עם זאת ירידת ערך משמעותית לרכב בכל שנה ועם כל מתחרה שייכנס וכל טכנולוגיה שתתקדם. אם בחרת בתשובה 2 הכל בסדר , רק תצא מנקודת הנחה שתשלם לפחות 15% יותר משווי השוק האמיתי של הרכב כי זה הכסף שהיבואן מרוויח עליך. אתן דוגמא קצרה מהשוק הסיני ובזה אסיים טסלה מודל Y פרפורמנס עולה בסין 52 וקצת אלף דולר Voyah free עולה בסין 56 וקצת אלף דולר הבדל של 4 אלף דולר מה הבדל המחיר בישראל אתם שואלים? טסלה מודל Y פרפורמנס 280 אלף שקלים הvoyah free מתומחרת ב400 אלף שקלים אני אישית העדפתי לא לממן ייבואניות ולקחת את הסיכון שייתכן שבעתיד אקבל עדכון תוכנה שירענן ויציב את טסלה חזרה כמובילה בשוק החשמליות כשבנוסף לי מאוד קל לעבוד עם המערכת הקולית של הטסלה , אבל מאוד חשוב שתדע בתור רוכש מה מושקע איפה ומה היתרונות של כל דבר.
  11. תודה לך על התשובה , עשיתי את הבדיקות , 2 האופציות נראות מעניינות עד מאוד מכיוון שאני לא נוסע מעל 100 ק''מ ביום בחיים ויש חנייה פרטית עם מטען. הפחד העיקרי שלי הוא באמת ''גל'' הסיניות שהגיע ואי הידע לאמינות מותג שרק הוקם ב2016. והעניין שבwey בניגוד לטסלה יש גם את עניין הטיפולים השוטפים
  12. שלום רב , יש לי התייעצות בין הטסלה מודל Y performance לבן הwey coffee 01 החדשה... מישהו יכול בבקשה לעשות לי סדר על האם כל החברות הסיניות החדשות שנכנסות לשוק יהיו רלוונטיות עוד כמה שנים? או שמא זה חתול בשק?
×
×
  • תוכן חדש...