כן אבל בכביש מהיר לא נח לנסוע ככה להרבה זמן. אחרי שאני סוגר את החלון הלחץ בקבינה חוזר שוב
תודה על התגובה!
פתיחת חלון עוזרת אבל בכביש מהיר לא נח לנסוע ככה להרבה זמן. אחרי שאני סוגר את החלון הלחץ בקבינה חוזר שוב.
הלחץ מורגש מהרגע שאני נכנס לרכב וסוגר את הדלת אבל בעיקר ממהירות 40-50 קמ״ש.
זה מתחיל עם לחץ באוזניים (כזה שאתה מרגיש שצריך לפמפמם). לאחר נסיעה ארוכה ממש כאב ראש. ללא בחילה.
לגבי ההערה האחרונה שהרכב מבודד רעשים ולמי קשה להתרגל - אני לא פוסל. אם יצא לך להיות עם אוזניות מבודדות רעש לזמן ממושך - ההרגשה מאד דומה.
עוד רעיונות?