נדלקה נורת מנוע ...במוסך שלקחתי אמרו לי נאפס את ההזהרה ואם זה יחזור אז כנראה שזה הממיר ...
הנורה נדלקה שוב . לקחתי למוסך שמתמחה בממירים ..הכניס מחשב ואמר לי או שזה הממיר או שזה החישן ..
ואז הציע לי ככה:
אמר לי תמלא 98 פעמיים במקום 95 ...ה98 אמור לעשות תהליך של ניקויי...
אם זה יחזור אז כנראה שזה לא החישן אלה הממיר ..
זה בטוח 98 במקום 95 ?
לא עדיף גולד לייבל ?
מה ההודאת מחשב שזה חישן ומה ההודאה שזה הממיר ?
תודה מראש
יום קסום שיהיה