שישי שמח לכולם,
אני מחזיק כ-6 שנים טויוטה אייגו עם גג קנבס נפתח, הגג יחד עם ההתמדה של הזמן והשמש החל להיפגם, הצבע התחיל לדהות וכתמים מוזרים הכו בבד.
ערכתי חיפושים ברשת, והחלטתי לנסות לצבוע את הגג (בצבע שחור כמובן), עיקר התוצאות הם לחומרים ספציפיים או לגגות עשויים ויניל.
הייתי שמח להתייעץ פה, האם מישהו התנסה בצביעה מהסוג הזה, יודע באילו צבעים מומלץ להשתמש, אקריליק? צבע לבד? או רק בצבע ייעודי?
אולי אתם מכירים מקום באיזור הצפון שמוכר צבע מתאים?
כל עזרה או עור בפרשה תעזור, כדי שלא אבצע טעויות שיסבכו את העניין. כמובן שעל הצבע להיות עמיד במים, שמש ולכלוך עד כמה שניתן (גם אם אצטרך לחדש את הצביעה אחת לכמה זמן זה בסדר מבחינתי),
ולהיות גמיש (הגג ימשיך להסגר ולהיפתח).
מצרף תמונות עדכניות של הגג להמחשה
תודה רבה ושבת שלום לכולם