Jump to content

OriZZZ

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי OriZZZ

  1. היי, קניתי רכב ואני מחפש ביטוח מקיף. ראיתי שהפניקס מציעים שתי אופציות: 1. ביטוח יקר יותר שיאפשר לי לטפל ברכב בכל מוסך 2. ביטוח זול יותר שיאפשר לי לטפל ברכב רק במוסכי הסדר שהם עובדים איתם (למשל בחיפה יש 20 כאלה). הביטוח זול יותר ב-500 ש"ח ובנוסף יש הנחה או אפילו פטור מהשתתפות עצמית במקרה הזה. על פניו נשמע שהשני עדיף, אבל רציתי לדעת מה היתרונות והחסרונות בהתחייבות לטפל ברכב במוסך הסדר. האם יהיה עם מי לדבר שם במקרה של תאונה? יכול להיות מצב לדוגמה שיהיה צריך להחליף דלת או פגוש, ויחליפו בצבע שלא באמת תואם, ולא יהיה עם מי לדבר? ברור לי שהסיבה שמוסך הסדר זול יותר הוא שחברות הביטוח מפנות אליהם רכבים בתמורה להנחה, וזה מדאיג אותי כי נשמע שטובת הרכב היא לאו דווקא העיקר במצב כזה, אלא לספק את הדרישות של חברת הביטוח.
×
×
  • תוכן חדש...