Jump to content

ofirben

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ofirben

  1. הילוך ראשון מושך עד 3500 סל"ד מקסימום והילוך שני עד 2000 סל"ד ועז עובר להילוך שלישי ולא יורד גם אם לוחצים עד הסוף על הגז. האם מישהו יכול לעזור לי להבין את מקור הבעיה? כתוצאה מכך האוטו לא סוחב ונדרש לתפעל את הגיר האוטומטי בצורה ידנית.
×
×
  • תוכן חדש...