Jump to content

שמוליל

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של שמוליל

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. אני לא יודע לבדוק השאלה היא האם זה מסוכן לנסוע ככה כי תכלס הנורה כבר לא דולקת יומיים
  2. יש לי טיוטה פריוס 2008 באמצע נסיעה נדלקה לי נורת האנד ברקס והיה צפצוף רציף עצרתי בצד ודוממתי מנוע אחרי כמה דקות התנעתי ולא היה כלום מה זה אומר ?
×
×
  • תוכן חדש...