שלום לחברי הפורום,
קיבלתי הצעת מחיר ממוסך מורשה יונדאי עבור טיפול ראשון ברכב יונדאי I-20 2022 המחיר כולל מע''מ 1300 שקלים עבור שמן, סנן שמן, סנן אוויר, סנן אוויר למזגן.
אני תוהה אם המחיר שהם מבקשים הגיוני כי זה נשמע לי מאוד יקר.
בזמנו שילמתי עבור פיקנטו 600-700 שקלים לטיפול דומה.