Jump to content

shlomi2k

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של shlomi2k

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. האמת שעכשיו ראיתי שוב את ה T Cross של פולקסווגן וממש אהבתי אותו..
  2. הוניו קצת מרעיש בנהיגה מחוץ לעיר והוא יחסית פשוט.. לא יודע לא בטוח לגביו.. ראיתי את הסוזוקי ויטרה והוא גם נחמד, לא יותר.. לא אהבתי את המראה החיצוני שלו וותר מידי, קבעתי נסיעת מבחן לשבוע הבא. הסיאט ארונה גם הייתה אופציה בהתחלה אבל אמרו לי שהיא ממש לא נוחה לנסיעות ארוכות, זה נכון? חשבתי גם על האטקה אבל היא יקרה
  3. כמה נקודות ששכחתי להוסיף: מבחינת שימוש של שהרכב, לא יוצא מהעיר יותר מידי, עבודה בית שזה 3 קילומטר נסיעה. בנוסף יש לי אופנוע שאני מחזיק. נסיעות ארוכות אולי פעם בשבועיים חיפה - מרכז.
  4. שלום לכולם, אני מתלבט בין מספר רכבים שאני מתעניין בהם ( רכב חדש ), ואשמח לשמוע את דעתכם בנושא מבחינת חסרונות ויתרונות של כל רכב. 1. יונדאי וניו יתרונות: לפי דעתי הוא נראה טוב, הוא גבוה ומרגיש מרווח בפנים. חסרונות: המראה החיצוני שלו לא תמיד נראה טוב עיני כולם, או שאוהבים את המראה או שבכלל לא אוהבים, אין באמצע. הוא יחסית פשוט מבחינה טכנולוגית, די משעמם לנסוע בו. יש הרבה רעש מהנסיעה כשנוסעים מחוץ לעיר. 2. יונדאי קונה - לא יצא לי לעשות עליו נסיעת מבחן או לראות אותו באולם תצוגה יתרונות: חסרונות: 3. קיה סלטוס יתרונות: גדול, מרווח, נראה טוב וטכנולוגי. חסרונות: אני לא בטוח שזה חסרון, אבל אמרו לי שלא מומלץ לרכוש רכב חדש כשידוע שהוא עומד לעבור מתיחת פנים / שינוי צורה, מה דעתכם על זה? 4. קיה סטוניק יתרונות: נראה טוב, צעיר וספורטיבי. מנוע יחסית חזק. חסרונות: הגובה שלו די מעצבן, אני 1.82 ואני מרגיש שהראש לי כמעט נוגע בתקרה. 5. פולקסווגן טי-קרוס - לא יצא לי לעשות עליו נסיעת מבחן. יתרונות: חסרונות: נאמר לי שהחלקים שלו יקרים ואין לו שוק גדול מידי, יהיה לי קשה למכור אותו לאחר 3-5 שנים? אני אשמח לשמוע את דעתכם על כל רכב, אני יודע שיש פה רכבים שהם לא בדיוק מאותה קטגוריה. מה אני מחפש? רכב שהוא סוג של פנאי שטח, ג'יפון, לא גדול מידי ולא קטן מידי, שירגיש מרווח ולא צפוף מידי בפנים. כן לוקח בחשבון בת זוג וילד, צריך מספיק מקום לציוד במידה ורוצים לנסוע לטיול. כרגע במקום הראשון אצלי הוא הקיה סטוניק, רק הגובה הנמוך שלו מוריד לי קצת :(. חשוב לי גם להבין את הנושא של מתיחות פנים / שינויי צורה של רכבים, זה באמת מוריד מערך הרכב במידה ורכשתי רכב חדש ואז חצי שנה לאחר מכן הוא יוצא בגרסא עם צורה חדשה? תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...