Jump to content

אני רק שאלה 2

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אני רק שאלה 2

  1. אין איך לצלם כי זה מהבהב, זה לא סטטי. אנסה מחר בע"ה. תודות
  2. זה בסך הכל עיגול אדום מהבהב, בלי סמל. בהתחלה הופיע גם סימן של הגה כתום ולידו סימן קריאה, אבל הוא נכבה
  3. לפני איזה חצי שעה הופיעה לי נורית עגולה אדומה מהבהבת ליד מד המהירות ומאז היא לא נכבית. מדובר על הונדה ג'אז היברידית. למישהו יש מושג מה זה אומר? תודות ושבוע טוב 🌷💐
  4. פשוט צריכה לעשות השוואת עגליוּת (עגלה עם סוסה...). בתודה 🌷
×
×
  • תוכן חדש...