Jump to content

C4 Picasso

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי C4 Picasso

  1. שלום, אני נוהג ב C4 פיקאסו, 1.2 טורבו (בנזין) שנת 2015. לאחרונה האוטו התחיל לשתות שמן (צריך למלא אחת לחודש) ולפני שבוע הנסיעה התחילה לקרטע. במוסך ראו כי השמן הצפיף את הפלאגים (אחרי החלפה של הפלאגים האוטו חוזר לנסוע בצורה תקינה, אבל עדיין אוכל שמן) ואמר ש"הלך המנוע" ושזה יחזור שוב (נראה לי קצת שאין לו כוח להתעסק עם הבעיה או הדגם הזה). רציתי לשאול: משהו מכיר בעיה דומה בדגם הזה ואולי יש פיתרון קל יותר מעבר ללהחליף מנוע? האם משהו מכיר מוסך מצויין שמתמחה בסיטרואן באזור חיפה? המליצו לי על מוסך גבע בתל אביב אבל בודק אם אפשר לחסוך את הנסיעה תודה רבה גלעד
×
×
  • תוכן חדש...