Jump to content

רוטשילד08

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי רוטשילד08

  1. ערב טוב אחרי הגשמים האחרונים אני מבחין שהמושבים האחוריים ספוגים במים. אני בודק מה המקור, ואני מגלה שמתחת לתא מטען איפה שהרזרבי יש שלולית של 3 ס"מ. לא מצליח לתפוס מאיפה זה הגיע, כי אם זה מהגומיות של התא מטען איך זה שהדברים שהיו שם לא נרטבו בדרך. יש למישהו רעיון? וגם איך ואיפה פותרים את העניין? תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...