Jump to content

נאיל חלבי

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של נאיל חלבי

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. השאלה מאיזה בחינה לא היה מוצלח, אני יכול להבין שכרכב עבודה הוא לא היה מוצלח כי אין לו את הכוח והוא מרגיש מיושן, אבל לצורך פרטי האם הוא עונה על הפרמטרים והאם הוא אמין וזול לתחזוקה
  2. שלום חברים, עלה לי הצורך בלקנות רכב עם וו גרירה ויכולת העמסה בסיסית אם זה ג׳יפ או אפילו טנדר אך לא למטרת עבודה. רציתי לקבל חוות דעת על טנדר גרייט וול סטייד 2012 שהיום עולה סביבות ה30K , איך הוא מבחינת תחזוקה, דלק/גז, אמינות ובגדול חוות דעת של אנשים שמכירים את הרכב, תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...