שלום חברים,
עלה לי הצורך בלקנות רכב עם וו גרירה ויכולת העמסה בסיסית אם זה ג׳יפ או אפילו טנדר אך לא למטרת עבודה.
רציתי לקבל חוות דעת על טנדר גרייט וול סטייד 2012 שהיום עולה סביבות ה30K , איך הוא מבחינת תחזוקה, דלק/גז, אמינות ובגדול חוות דעת של אנשים שמכירים את הרכב,
תודה מראש