אהלן יש לי רכב מסוג:
יונדאי 1400 שנת 2012
נתקלתי בבעיה לאחרונה רק בתחילת הנסיעה ב3-4 שניות הראשונות הרכב לא נותן גז וזה נעלם. מה גם שלאחרונה יש ריח כמו של פלסטיק שרוף.
עכשיו רציתי לשאול 2 שאלות:
1. איזה סוג שמן צריך לרכב.
2. אם יש מוסך באיזור מבשרת / גבעת שאול / מודיעין מכבים שאתם ממליצים עליו... אין לי ספק שצריך לטפל בתקלה לא דרך הפורום.