אהלן חבר'ה, ושלום,
רציתי לשאול בנוגע לבדיקת רכב - זה קצת סינית בעיני, ולא ברור לי אם מדובר בפגיעת שילדה או לא, ואם כן - עד כמה זה חמור, וכמה צריך להוריד מערך הרכב:
בטופס הבדיקה כתוב:
שילדת מרכב - ליקויים בעלי משמעות נמוכה:
תיקוני פח וצבע סביב פגוש פגום, פגיעות פח םגמים בצבע, מעיכות פח + תחתית, לאחר תאונה בחזית + תיקון תא מנוע + צד ימין מתיחות תחתית + החלפת כנף קדמי, מכסה מנוע + החלפת סף תחתון ימין + תיקון עמוד ימין.
סליחה על הבורות, אבל מה זה אומר? יש פגיעת שילדה? מה זה המתיחות האלה בתחתית?
תודה!