Jump to content

פריוס עם חיישן תקול

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי פריוס עם חיישן תקול

  1. יש לי פריוס 2008 שמתי בטעות נוזל קירור עד למעלה (במיכלית הפלסטיק ) זה יכול לעשות בעיות? גם ברדיטור (המתכת) זה עד למעלה ואם כן איך אני מוציא חזרה
  2. האם יש דברים חשבים שאני צריך לשים לב או ליזהר עליהם בעת הוצאת הבית מצערת לנקוי והאם זה אותה עבודה כמו כל הסרטונים שיש באתר ברכבים אחרים ואם יש קישור לסרטון שמראה איך מפרקים ומנקים בפריוס הזה דוקא
×
×
  • תוכן חדש...