Jump to content

JohnnyBoy1

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של JohnnyBoy1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. קודם כל תודה על התשובה המקיפה והתיקון, אערוך. מחירים(פר בולם)- אחוריים: Euro: 80 SpeedMat: 240 KYB/Monro: 320 קדמיים: Euro/SpeedMat: 240 זה לפי אתר סולו, אם יש אתר מומלץ יותר\חברות שאפשר להמליץ עליהן מן הסתם אשמח לשמוע וללמוד...
  2. שלום לכולם ברשותי קיה סיד דיזל המהדורה הראשונה(ED), כשאני נוסע על באמפרים או בורות בכביש יש רעש של חריקה כזו, לא מכונאי או משהו אך משער שזה מהבולמים... הרכב קצת מבוגר שנת 2011 עם מעל ל290 אלף ק"מ... בכל אופן חשבתי להתחיל בהחלפת בלמים אחוריים שבראשית זו הבטיחות וכמובן חווית הנהיגה... לשאלתי בדקתי באתר Solomycar ומוצעים שם בלמים של EUROMASTER,KYB ומונרו, עכשיו ברור לי שהמונרו הם האכותיים ביותר, עם זאת עד כמה גרועים הEUROMASTER לסטודנט שמנסה לחסוך בהוצאות, לא קורע את האוטו בק"מ וכמובן מתכנן להחליף אותם במידה וישחקו(כרגע במחיר של מונרו 1 אני קונה 3 של אירו...). מדובר על הבלמים האחוריים כרגע שזו רק בוכנה ללא קפיץ... אני מודע לכך שכדי להחליף קידמיים צריך מכווץ ועדיף לעשות את זה אצל איש מקצוע(אני לא מתכנן לעשות זאת לבד.) השאלה הנוספת שלי(אולי קצת דבילית) אבל גם לקפיצים יש איזושהי שחיקה? כי לבוכנה אני מבין... אטמים, השמן או הגז שבפנים ולכלוך שחודר... אבל יש צורך בהחלפת הקפיץ(במידה שהוא לא שבור פיזית), אם כן יש איזשהו מדד שחיקה לצורך החלפת הקפיץ עצמו?
×
×
  • תוכן חדש...