Jump to content

קויתי

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של קויתי

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. מעניין אותי לבדוק אולי יונדאי I30 סטיישן שנתון 2013-14 או פורד פוקוס סטיישן שנתון 2016-17 מה מומלץ יותר
  2. נכון אבל לפי החישוב הכללי מה יצא יותר משתלם או שתחכים אותי ותאמר לי מה עדיף לציון אני אין לי רכב ומחפש כיום רכב אני לא מתמצא בשוק הזה יותר מדי
  3. שלום מעוניין בקצת עזרה מתלבט בין קניית קורולה 2010 ליונדאי איוניק 2018 נסועה שנתית בערך של 18000 קמ קורולה עלות 26000 שח צריכת דלק 1/13 ביטוח חודשי זול יותר איוניק עלות בערך 75000 צריכת דלק 1/21 ביטוח יקר יותר נסועה מתחלקת בין עירוני לבין עירוני די בשווה מה הייתם ממליצים? תודה מראש לכל העונים
  4. אולי בכל אופן
  5. ???
  6. שלום חברים מעוניין לקנות רכב משפחתי באזור ה25000 עדיפות גיר אוטומטי רגיל אמור לנסוע רוב הנסיעות בתוך העיר לא אמור לעבור את ה9000 קמ בשנה אני מעוניין ברכב אמין וזול לתחזוקה חשבתי על מאזדה 3 או 6 על טויטה קורולה יונדאי i25 /i30/ i35
×
×
  • תוכן חדש...