שלום
מעוניין בקצת עזרה
מתלבט בין קניית קורולה 2010 ליונדאי איוניק 2018
נסועה שנתית בערך של 18000 קמ
קורולה עלות 26000 שח צריכת דלק 1/13 ביטוח חודשי זול יותר
איוניק עלות בערך 75000 צריכת דלק 1/21 ביטוח יקר יותר
נסועה מתחלקת בין עירוני לבין עירוני די בשווה
מה הייתם ממליצים?
תודה מראש לכל העונים