Jump to content

Avil123456

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Avil123456

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. תודה.. מה לגבי אמינות? האם ידוע בעיות ברנו?
  2. כנראה. שאין אפשרות לאביזה מבחינת זמינות. מה לגבי i20 plus ?
  3. תודה, מה מבחינת נוחות נסיעה, צריכת דלק, איבזור?
  4. שלום. מתלבט בין אביזה לנו קליאו זן. הרכב אמור להוות רכב שני כמו כן זה ליסינג דרך העבודה.
×
×
  • תוכן חדש...