Jump to content

יייציק

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    הונדה אינסייט

הנקודות של יייציק

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. ספציפית אאוטלנדר? או כל הדיזל? ואם הציעו לי על זה מחיר כמו על בנזין זה נשמע מוזר?
  2. שלום אני מתלבט בין הגירסה המפוארת עם 4*4 ומנוע דיזל ו140K לבין גירסת ה Instyle עם 180K אשמח לשמוע המלצות תודה
  3. שלום יש לי מול הבית תמרור שכתוב עליו "שמור לרכב נכה מספר ********" בלי תמרור 437 (עם ציור של כסא גלגלים) ועל הכביש יש איקס לבן יש כזה תמרור? זה חוקי?
×
×
  • תוכן חדש...