מי יכול לייעץ לי בבדיקה שעשית לרכבי אלה הן התוצאות:
CO 3.35 סל"ד סרק ( 2356 מדוד)
למבדה 0.93
CO 3.43 בסל"ד 2800 (30 שניות בדיקה)
חום מנוע תקין
רכבי בן 10 , רנו מגאן, במצב מצויין, רכב לעיר , מעט נוסעים למרחקים.
מה עליי לעשות כדי לעבור את הבדיקה בבדיקה חוזרת??
מחכה לתשובה..