Jump to content

אופסידופסי

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של אופסידופסי

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. תודה רבה Sperial! ובמידה ואני מחליט למכור כגרוטאה, אני עדיין צריך לעשות את זה? או שאני צריך לשלם רק על האגרה של שנה שעברה?
  2. היי, רק עכשיו התברר לי ששכחתי לשלם אגרה ולהעביר טסט בשנה שעברה (בגלל שהייתי בחו״ל), ועכשיו הגיע הזמן לטסט הבא. גם ככה אני רוצה לשדרג את האוטו (פאביה שנתון 2008), ואני לא יודע מה לעשות- לעשות לו את הטיפול התקופתי ולהעביר אותו טסט ורק אז למכור אותו (אפשר בכלל להעביר טסט אם לא עשיתי את זה בשנה שעברה?) או שעדיף לי למכור אותו בלי טסט למגרש? תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...