Jump to content

Daniel835

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel835

  1. תוואי הנסיעה הוא בעיקר עירוני, לפעמים גם בינעירוני לא משהו רציני כאשר הרכב עם לכל היותר 2 נוסעים (כולל אותי הנהג)
  2. לפני כמה שבועות קניתי קיה ריו 2014 אוטומט, ולפי איך שאני מרגיש בנסיעה על הרכב הוא שותה דלק. בצג של הרכב בלוח מחוונים כתוב שהצריכת דלק היא 10.7 ליטר ל100 ק״מ ולמיטב הבנתי זה לא מעט. רציתי לשמוע חוות דעת האם זה באמת נחשב הרבה ואם כן מה יכול לגרום לזה או שזה תקין ברכב הזה ?
×
×
  • תוכן חדש...