Jump to content

yosicar

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yosicar

  1. מדובר בהונדה ג'אז 2003, 1.4 ליטר, אוטומט, יד ראשונה שהוסב בעבר מבנזין לגז ובחזרה לבנזין לאחר שנה. הרכב נבדק על ידי מ.מ.מ ונמצא תקין. ברכב נקדחו חורים על מנת להתקין את מערכת הגז, ולאחר שהרכב הוסב בחזרה לבנזין הולחמו על החורים פלטות. הייתי רוצה לדעת, האם מלבד עניינים קוסמטיים, יש השפעה על הרכב? (שווי הרכב, נזקים שונים למנוע וכו'). תודה
×
×
  • תוכן חדש...