שלום רב.
כמו שנאמר מקודם כנראה שצינורות החימום בוטלו כתוצאה מנזילה. על פי ניסיוני כדי להחליף את רדיאטור החימום ברכב מסוג זה , יש לפרק את הדשבורד ממקומו וגם את היחידה הפנימית , מה שהופך את העסק ללא זול כלל. לכן מה שאני מציע לך זה לגשת למוסך לקבל הצעת מחיר לתיקון כזה דבר ואז להחליט אם שווה לסדר את זה או לא. חיים