Jump to content

מ.מ.ח.ר

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מ.מ.ח.ר

  1. אני מקווה שהסכמה שהבאתי לך עזרה. תעדכן אותי
  2. הבעיה שלך לא כל כך מובנת אם תוכל פרט בצורה טובה יותר כדי שאבין. חיים
  3. שלום רב. כמו שנאמר מקודם כנראה שצינורות החימום בוטלו כתוצאה מנזילה. על פי ניסיוני כדי להחליף את רדיאטור החימום ברכב מסוג זה , יש לפרק את הדשבורד ממקומו וגם את היחידה הפנימית , מה שהופך את העסק ללא זול כלל. לכן מה שאני מציע לך זה לגשת למוסך לקבל הצעת מחיר לתיקון כזה דבר ואז להחליט אם שווה לסדר את זה או לא. חיים
  4. אין לי דיאגנוזה ממה נבע הזיוף, אם היה , כי הרכב לא נבדק בצורה מקיפה.
  5. אופיר שלום רב! זה חיים, מנהל מקצועי מוסך ימית ת"א. אני ברגע זה בודק לך אם יש אצלי בספרות הטכנית משהו כזה. למרות שאני לא חושב. יחד עם זאת אנסה להשיג זאת גם ממקום אחר. לכן מה שאני צריך ממך זה: 1. שנת ייצור הרכב 2. מספר שלדה ומנוע 3. דגם מנוע 4. מספר סידורי RPO {הנמצא בסף קורת דלת קדמית} * אפשרי גם לפקסס אלי את רישיון הרכב אשמח לעזור לך בנושא זה {ללא עלות} . בכיף מספר הפקס הוא: 03-5615953
  6. בקשר לזיוף של המנוע אין שום קשר למערכת ההידראוליקה. פשוט אחד אנשי המקצוע שטיפל בבחור "שמע" את מנוע הרכב וראה שיש איזה שהוא זיוף קל במנוע. הוא סך הכל רצה ליידע את הלקוח לגבי זה. אבל זוהי אינה בדיקה מספקת כדי לקבוע האם היה זיוף במנוע. אם הלקוח היה מוכן הייתי בודק לו בצורה מקצועית יותר וללא תשלום. אם היתה בעיה והיה רוצה היה מתקן ואם לא אז לא, ללא שום עלות בדיקה.
  7. חברה תודה רבה לכל מי שתמך והבין את מהות הבעיה. אני בכל אופן למדתי איזה שהוא לקח מכל הנושא. אולי להבא אני אציג את הדברים ללקוח באופן שונה אשר יוכל לראות את התמונה הכללית. אז שוב תודה רבה לכולם והכי חשוב שיהיה לנו שבוע טוב ובטוח. דרך אגב כל מי שרוצה מוזמן לקפה על חשבון הבית { אפילו אם תבואו באוטובוס - בלי הרכב} הדלת פתוחה.
  8. מר גולף הנכבד כל מכונאי רואה את התקלה בזווית שונה. יש כאלה שמעדיפים לשים בנד ולסגור את הסיפור {ויש גם סיכוי שזה ינזל שוב אחרי תקופה עקב בלאי ויכול להיות שלא} אצלי במוסך עם מערכת הבלמים וההידראוליקה לא עושים קומבינות כדי לחסוך כסף מצד אחד ומצד שני לסכן חיי אדם. אתה יכול לבחון אותי במה שתרצה באמינות שלי ובשירות שלי. אנחנו מוסך חדש {בעלים חדשים} אנשים צעירים עם ניסיון ורצון טוב. יש לי פה המון מקרים שאני עושה דברים כדי לחסוך ללקוח ואפילו יש כאלה שיוצאים ללא תשלום, אבל בבלמים אני לא אעשה חצי עבודה בחיים. אני לא לוקח אחריות על כאלה דברים אין לי צורך בבעיות תאמין לי. אתה מוזמן לבוא אלי ולבדוק אותי מתי שתרצה בכל מה שתרצה אני אשמח מאוד, אני לא מפחד להראות מה אני שווה. כל טוב חבר
  9. חבר עזוב בוא לא נרד לרמה כזאתי כי הלקוחות שלי חשובים לי מעל הכל. לא חשוב נשארנו חברים. ודרך אגב יומית של העובדים יותר יקר בהרבה.
  10. דרך אגב שכחתי להוסיף שמעתי הרבה פעמים ביקורות רעות על מוסך "הדקל" . יש לי גם לקוח משם שמטפל אצלי. אבל בחיים שלי לא הטפתי עליהם מוסר ולא אמרתי שום דבר רע, אני נותן ביקורת למוסך שלי בלבד כדי להעלות את הרמה בו. כי אני יודע שיש אנשים שמרוצים במקום אחד ובמקום שני לא ולהפך. אין לזה סוף ככה אנחנו . כל טוב ושבת שלום
  11. שלום חברים! בתור מנהל מקצועי מוסך ימית אני מתנצל אם היתה איזו שהיא אי הבנה. המוסך שלנו אינו מוסך "מדרכה" ואינו מטפל בבעיות בצורה חלקית ו/או זמנית. בקשר למחיר זהו מחיר הוגן יחסית לחלפים המקוריים היקרים של רכב מסוג זה {אתה מוזמן לבדוק אצל ג'אן חלפים - יבואן חלקי חילוף של פיג'ו וסיטרואן}. לא באתי להגן כאן על עצמי פשוט אני לא כל כך אוהב שמטיפים מוסר וביקורת על מוסך שלא מכירים את צורת העבודה שלו ואת איכות המוצרים שלו. ודרך אגב לאדון הנכבד, בד"כ לא באים עם סנדביץ' למסעדה כי מה שהבנתי ממך אתה את רוב הטיפולים והתיקונים עושה לבד וגם שהגעת לכאן רצית שיסבירו לך איך לסדר את הבעיה. אז הצעה שלי אליך שאתה ניגש למוסך או שפשוט תסמוך עליו או שפשוט אל תלך אליו. ואני לא אומר שאין מוסכים שיש איתם "בעיות" אמינות. כל אחד עושה את עבודתו. אז שוב אני מתנצל אם לא היה משהו שלא הסבירו לך ואתה מוזמן תמיד להגיע לכאן לשתות קפה או לקבל הסבר {ללא עלות}. בתודה חיים.
  12. מחפש חלקי חילוף לטרקטורון באיזור המרכז. לכל מי שמכיר מקום כזה או טלפון של מקום כזה מוזמן לרשום לי הודעה פרטית. בתודה מראש חיים
×
×
  • תוכן חדש...