היי, מצאתי רכב שממש אהבתי, סיטרואן סי 5 איירקרוס. אבל הוא עבר תאונה, לדברי המוכר הייתה מכה קטנה מקדימה, היה תיקון קטן וצבע, לטענתו לא הייתה פגיעה בשלדה. ביקשתי עבר ביטוחי והוצאתי דוח בלקר.
לא ממש עוזר לי לדעת אם הקניה כדאית?
לפני שאקח לבדיקה, כדי לא לשלם סתם.
לפי עבר הביטוחי, יש תביעה בגין נזק לרכב מבוטח, ירידת ערך של 5 אחוז, והתגמול ששולמו 39855 ש''ח. (הרכב היה שנה בכביש כשעבר תאונה)
האם זה הגיוני שחברת הביטוח שילמה כל כך הרבה על 5 אחוז ירידת ערך?
מחירון הרכב 110 אלף, והוא דורש 103 אלף.