אהלן,
אנחנו מחפשים להחליף את הרכב שלנו (מאזדה 6 2012) לרכב "חדש" (יותר) בתקציב עד 160K יד-שניה.
אנחנו זוג+1(עם כיסא בטיחות) וכלבה אשר לא נוסעים הרבה בד"כ. בערך 3-4 נסיעות קצרות בשבוע (בתוך תל אביב) ומידי פעם נסיעה יותר ארוכה לטיולים לצפון או לדרום. הרבה פעמים מסיעים גם אדם נוסף ברכב (כלומר 3 מבוגרים, תינוקת בכיסא בטיחות וכלבה ברכב).
הדברים החשובים לנו ברכב הם בעיקר - בטיחות(!), מרווח (בעיקר במושבים האחוריים), בידוד רעשים, נוחות נסיעה וגודל תא המטען.
צריכת הדלק לא מהווה פקטור משמעותי בשיקול בחירת הרכב אבל זה בונוס נחמד, ואם הרכב לא מזהם מה טוב אך גם לא פקטור בפני עצמו.
אנחנו מתלבטים כרגע בין מספר רכבים:
מאזדה CX-5
סיטרואן C5 איירקרוס (בעיקר בגלל הנוחות שכל הזמן מדברים עליה)
פיג'ו 3008
קיה ספורטאז' (הצורה החדשה אם נמצא יד שניה)
מבין כולם יצא לי לנהוג רק בCX-5 לפני מתיחת הפנים וזה אוטו סה"כ נוח, מרווח ונחמד לנהיגה.
אני לא פוסל גם רכבי סדאן, פשוט בתוך תל אביב יותר קל למצוא חנייה כשהרכב לא ארוך מאוד 😃
אשמח לשמוע את דעתכם בנושא וכמובן אם יש המלצות לרכבים אחרים שאתם חושבים שיתאימו לצרכים ולתקציב.
תודה מראש!