Jump to content

Vortex3000

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Vortex3000

  1. אמינות, נוחות נסיעה. ב 4 שנים היו לי תקלות. מנוע ה1600 זריז מאוד
  2. ממליץ על i25 עם מנוע 1600 גם קל לחנות בעיר וגם טובה בבן עירוני בתקציב אפשר לרכוש שנתונים 2016-17
  3. ממליץ על מכוניות עם מנועים לא מוקטנים הן אמינות יותר i25 מנוע 1600 בלבד מאזדה 2 טובה גם בגרסה הבסיסית בכל מקרה מומלץ לבצע נסיעת מבחן בכמה מועמדות וכך להחליט מה נוח לך
  4. כמו שאמרו למעלה, אין כמו נסיעת מבחן. לi20 יש מנוע 1000 מוגדש טורבו שאמור להיות טוב אבל נאמר לי שהוא טיפה חלש. המאזדה 2, רכב טוב מאוד אבל הi20 מרווח יותר. אני אגב הייתי ממליץ על האקסנט 1600 אם היא אופציה.
  5. הייתי באותו עד לפני יומיים. לאחר שנגנבה לפני כחודש וחצי הi25 שלי עברתי המון מגרשים ומודעות ביד 2 בסוף צמצמתי ל שתי מועמדות, יונדאי i25 (אקסנט), ומאזדה 2 עם זה הלכתי למספר מגרשים, חייב להודות שהמצב לא פשוט ויש המון גמורות מליסינג והשכרה. בסוף קניתי לפני יומיים מאזדה 2 2019 עם 65,000 ק"מ מיד שניה מפרטי (יד ראשונה 0 ק"מ) היתרון של מגרש זה האפשרות לנסוע ברכבים ולהרגיש אותם וכך לצמצם מועמדות, וכמו שאמרת שיש אבא ואמא לרכב.
×
×
  • תוכן חדש...