שבוע טוב
שאלה מורכבת משני חלקים
א. יש לי רכב ניסאן טיידה 2009 עם 120 אלף ק"מ , עד כה משרת אותי נאמנה.
לאחרונה אני חושב להחליף בגלל שהוא מתחיל להזדקן מבחינת שנתון..
חושבת שבעת כזאת שהמחירים יחסית גבוהים נכון לקנות רכב אם לא חייב?
ב. נגיד והחלטתי להחליף, לאיזה רכב ממליצים?
נתונים:
נוסע 25 אלף בשנה, נסיעה בין עירונית.
תקציב - 30 אלף ש"ח
מעניין אותי שהיה נאמן וחסכוני פחות מעניין נראות ונוחות
הרכבים שעד כה חשבתי אליו כמוביל הוא סקודה אוקטביה דיזל 1.4..